.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه مي کنه اين « در قندون » ؟!
وقتي « شمال نيوز » خبر از احتمال عزل شهردار و رئيس شوراي شهر ساري را داد و يک عضو شورا را فقط حامي اين دو دانست و نامي از وي به ميان نياورد تا جايي که خود چهره اش را براي عموم آشکار نمود و با تکذيب مطلب « شمال نيوز » پرده از نام اين عضو حامي برداشته شد....

وقتي « شمال نيوز » خبر از احتمال عزل شهردار و رئيس شوراي شهر ساري را داد و يک عضو شورا را فقط حامي اين دو دانست و نامي از وي به ميان نياورد تا جايي که خود چهره اش را براي عموم آشکار نمود و با تکذيب مطلب « شمال نيوز » پرده از نام اين عضو حامي برداشته شد  . شايد هيچکس گمان نمي کرد که اين عضو حامي کسي نباشد جز همان شخصي که « در قندون » را حواله سر مبارک رئيس شورا نمود تا اينکه خود نمايان گشت و با حمايت قاطع خود ( نه شورا ) به معرفي عضو حامي پرداخت ! اکنون سئولاتي در ذهن افکار عمومي مطرح است که بايد به آن احترام گذاشت .
آن «  در قندان » که بر سر رئيس شورا کوبيده شد و به خبر روز محافل خبري تبديل شده بود چه اثري کرد که اکنون پس از ماهها ضارب و مضروب را اينگونه عاشق و معشوق ساخت تا جايي که تنها حامي مضروب ، ضارب است و بس .
مگر شوراي شهر ساري اعضاي ديگري نداشت که به تکذيب خبر شمال نيوز بپردازند و شخصي که انگشت اشاره به سوي اوست  پاسخگو باشد و بر انبوه سئولات بيافزايد و بقول معروف مگر مي شود ماست فروش بگويد ماستم ترش است .
 شمال نيوز سابقه انتشار اخبار مشابه استيضاح و عزل برخي از شهرداران شهرهاي مختلف از جمله رشت را دارد اما در هيچ يک از خبرهاي گذشته      « عکس العمل » اينگونه را شاهد نبوده و تعجب آور است که دليل اين عکس العمل سريع و شتاب زده چيست ؟
آقايان بدانند « شمال نيوز » وامدار هيچ حزب و جناحي نيست و فقط به تنوير افکار عمومي مي پردازد و با اين تکذيب ها و تهديدهايي که فعلاً از ذکر آن مي گذريم  از تداوم اين روند کوتاه نمي آيد .   


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.